dissabte, 31 de gener del 2015

I això què és?

De tot fa anys, si ens hi volem fixar, és clar. Així és que em disposo a commemorar el sisè aniversari d’aquest bloc/g. 

Efectivament, va ser el 30 de gener de l’any 2009, un divendres, quan vaig escriure el meu primer post, molt breu, en aquesta finestra que porta el meu nom, presidida per un llac estimat, que vaig fotografiar un après-midi d’estiu suís. 

D’aleshores ençà, les estadístiques de la màquina em diuen que he publicat 730 posts i que aquest serà el número 731. Els dotze primers posts els vaig publicar sense il·lustració. Va ser en el post número 13, publicat el 13 d’abril, quan vaig començar a incloure fotografies, fetes per mi mateixa sobretot, per acompanyar els texts.

I això què és? No és un dietari íntim, encara que ho podria semblar, perquè té autocensura.  No és una crossa per a les meves classes, encara que a vegades així el faig servir. No és un mitjà de difusió de les activitats professionals, encara que també. No és l’embrió de cap llibre de poemes, o de proses, que després hagi publicat en paper, tot i que m’ha passat pel cap. 

Ras i curt, això és un bloc de notes, un gabinet de curiositats a l’antiga, un feix de paraules que a vegades em consolen l’ànima, em curen l’entotsolament, em comuniquen amb vosaltres, lectors amics. Gràcies per enriquir aquest bloc amb la vostra lectura i els vostres comentaris.

Comença el teu setè any de vida, bloc meu, i que els fats et siguin propicis i els lectors benèvols! 

Vaig fer la fotografia el 30 de juny de 2013, des de l’Aquil·leion de Corfú.

9 comentaris:

  1. Felicitats i Per Molts anys!

    És molt més que això! Una mirada al món clàssic des d'Avui i des de Catalunya, d'un estil finíssim i una cultura extraordiària!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Joan, per la felicitació i les teves paraules! En vida teva.

      Elimina
  2. Moltes felicitats, Mariàngela, i per molts anys. "Un gabinet de curiositats a l'antiga", m'agrada, i molt. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Lapsus! Per acumulació, m'hi sento bé en els gabinets de curiositats. Benvingut!

      Elimina
  3. El set és un número molt màgic... Felicitats pel que hi ha darrere del blog i el que hi haurà davant, estimada amiga.
    A Corfú hi volem anar aquest any, a veure si podrà ser!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si serà favorable al blog aquest número set! I a nosaltres, amiga meva! En sortiran bells poemes de la teva estada a Corfú.

      Elimina
  4. Felicitats pels sis anys, i que el blog duri molt més! Sí que és -el blog- una extensió d'un mateix cap a fora, una manera de manifestar-se. Gràcies per les teves manifestacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Allò que Virgili en diria un "incrementum", oi? Gràcies a tu, Lluís!

      Elimina
  5. Felicitats i per molts anys, que dure el teu blog de notes. El meu en va fer 7 ahir, ni me'n recordava ja.

    ResponElimina