dissabte, 31 de desembre del 2011

Pistes de gel

A Manhattan, des de primers de desembre, hi ha en funcionament, almenys que jo conegui, tres pistes de gel. 
Aquesta és la pista de Bryant Park: pura delícia. Ocupa el centre de la plaça que es troba darrere de la New York Public Library, una plaça encantadora en totes les èpoques de l’any. Em sap greu que la meva càmera fotogràfica, de nit, no sap fer fotos, o surten com aquesta, del dia 9 de desembre passat.
Aquesta és la pista de gel del Rockefeller Center, probablement la més petita, però la més visitada, tot i que quan vaig fer la fotografia estaven allisant el gel i no s’hi podia patinar. Vaig fer la fotografia el dia 9 de desembre passat. 
Si fixeu bé la vista, veureu al fons dels arbres i del pendís la pista de Central Park, pleníssima de gent. És la més gran i aprofita una fondalada del parc. La vaig fotografiar el 31 de desembre de 2007, avui fa quatre anys. 

9 comentaris:

  1. Un Any Nou que vam ser a París vam veure una pista de gel davant del Louvre. Així, doncs, sembla que la de Barcelona no sembla cap raresa i fa les delícies de tanta gent.

    ResponElimina
  2. ¡Mis mejores deseos para ti, Mariàngela,ante el Nuevo Año y que los ángeles y las flores te acompañen!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Ja m'agradaria saber patinar i lliscar per les pistes de gel, la gent que ho fa sembla que ho passa molt bé!

    Muchas gracias por tus deseos, José Julio. Un abrazo también para ti!

    ResponElimina
  4. Jo també voldria saber patinar. Però pescar el moment just de la felicitat mentre patinen té la seva glòria. Bona entrada d'any! Una abraçada verdunina!

    ResponElimina
  5. Qui no es conforma és perquè no vol! Bon any nou també per a tu! Amb una abraçada.

    ResponElimina
  6. Només coneixia la primera i la tercera. Sempre s'apren encara que jo no patini tot i que m'agradaria molt.
    Mariàngela: Molt bon any nou.
    Un petó!

    ResponElimina
  7. Bon any també per atu, Glòria, patinadora in pectore, com ara jo! Una abraçada!

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Bon any Mariàngela. M'has fet recordar quan patinava sobre rodes. Sobre una fulla tan prima, però, no m'hi sabria aguantar.
    No deixis d'obsequiar-nos amb el teu blog el 2012 i més.
    Una abraçada!

    ResponElimina