dijous, 5 d’abril del 2012

Després del dia 3

Em va costar d’adormir-me la nit del dia 3 d’abril. Massa emocions! El meu fill va convertir el dia dels meus 21915 dies en una joia, de les que duren i es pensen i van girant dins del cap, i no s’obliden. Gràcies a tu, Borja, i a tots els que heu respost a la seva crida i, amb ell, m’heu envoltat de sorpreses, de somriures i d’abraçades, de regals i de belles paraules, de mirades, de companyia, d’amistat. I gràcies a tots els que m’heu felicitat. El número 60 s’ha convertit en un talismà. Dolçament, senzillament. Tot va lliscar, com els anys i els dies, el dia 3, com la vida i com la pluja, de les bones. 

Envieu-me les fotos, estimats meus, que en vaig fer molt poques! Aquesta rosa del ram d’en Borja, amb el cor dels pètals en forma de cor, va per a tots vosaltres.

3 comentaris:

  1. Ben rebuda la rosa de l'amor que s'escampa...
    Amb una gran abraçada te la retorno.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una rosa preciosa. Si te la mires fixament veuràs com batega. És per tu!

      Elimina
    2. Gràcies, estimada Teresa, estimada Glòria!

      Elimina