divendres, 11 de maig del 2012

TEDxUdG o el triomf de la paraula

Ahir vaig participar a l’esdeveniment TED que ha organitzat la meva universitat. No sabia gaire què em trobaria, quan vaig acceptar la invitació. Ras i curt, ha estat un èxit. Es tractava de situar la Universitat de Girona al món, a través d’intervencions de no més de 15 minuts, a càrrec de professors i investigadors de la casa, en anglès i en català, que tractaven de tot, des de química i turisme, a medicina i literatura, tot allò universal que ensenya la universitat. Hi havia, a més, la participació de 100 convidats que havíem de fer possible que el món virtual tingués bona constància de tot allò que passava allà dins, a través dels nostres tweets. M’hi vaig engrescar i m’hi vaig implicar del tot, encara que la meva capacitat de comunicació virtual és limitada, degut al meu natural lent. Aquí teniu la meva breu llista de piulades, de la més recent a la més antiga, de la tarda d’ahir (en vaig fer algunes que no se’m van acabar d’enviar, misteris d’una piuladora maldestra). Enhorabona, equip TEDxUdG! Ha valgut molt la pena!
Bíblia i clàssics grecollatins fonaments civilització occidental #tedxudg
On és el fil d’Ariadna? #tedxudg
Nexus rerum, nois del #tedxudg
El meu palladium és el de les vil·les italianes, al #tedxudg
Del melanoma a la catàlisi, el grec també present al #tedxudg
Le Temps, injurieux vieillard, chaque jour frotte avec son aile rude... #Baudelaire
Em torna a venir hipocondria al #tedxudg
Parlen de mites, d’uns altres mites, al #tedxudg
Fonalleras, bo, bo, bo al #tedxudg
Tot és química, sí, però els elements tenen noms llatins #tedxudg
El Barça, recurrent al #tedxudg
Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo #tedxudg
Horaci, Virgili, Ovidi, Catul #TEDxUdG
Forever imagine program share, al #TEDxUdG
Poesia al #tedxudg
Al @TEDxUdG si aplaudim, no piulem.

6 comentaris:

  1. "clàssics i moderns" en bona companyia, perquè una cosa no treu l'altra si s'harmonitza!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em penso que amb les noves tecnologies escrivim més que mai, Teresa!

      Elimina
  2. Vilallonga
    Baudelaire
    Verlaine
    Gainsbourg
    Wainwright

    http://www.youtube.com/watch?v=JGjnfd_Si_g

    Gutta cavat lapidem...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaja quina seqüència, Ignasi! La cançó m'agrada molt, però espero que no te'n vagis!

      Elimina
  3. Mariàngela,

    me alegro de que estés y esteis todos tan lanzados en las nuevas tecnologías en bien de la Universidad y de su múltiple magisterio.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fue una experiencia interesantísima, José Julio. Si tienes ocasión de participar en un TED, no te lo pierdas!
      Un abrazo.

      Elimina