dilluns, 1 de febrer del 2010

U

U de febrer. M’aixeco, em dutxo i vaig a veure les vistes. La deessa blanca és a l’horitzó i m’espera al costat d’un núvol tenyit amb els dits rosats de l’Aurora. Al dessota les muntanyes esvaïdes s’envolen enmig de la boira. Grues, i no són pas del TAV. I els teulats són nevats! He d'encalçar l'instant amb la càmera.


No es pot pas començar malament un dia, una setmana i un mes amb aquestes vistes. Les efemèrides de Girona del dia, del SGDAP de l’Ajuntament de Girona, em fan saber que, un dia com avui de l’any 1963, Girona va enregistrar la quarta nevada des del Nadal de 1962. Any de neus el 63. Prou que ens vam divertir a Llagostera amb tanta neu, les meves amigues i jo.

2 comentaris:

  1. Tienes razón: no puede empezar mal un día que amanece con tanta belleza. Me alegra saber que empiezas el mes con tan buen espíritu y te vas recuperando anímicamente. Un abrazo.

    ResponElimina
  2. La veritat és que sí, ahir va ser un dia ple d'imatges boniques... no es veu neu gaire sovint de camí a Girona. Esperem que tanta bellesa a l'inici del mes sigui un bon auguri i ens porti molta sort i alegria!

    ResponElimina