diumenge, 15 de gener del 2012

On paren les roselles?

Qui sap on paren les roselles... M’aixeco, em dutxo i, abans d’esmorzar, obro l’ordinador. Llegeixo el post que he publicat avui. N’escolto la música. Vaig al bloc de Mercè Rodoreda i avui justament surt la rosella. I és hivern, erm. Qui sap on paren les roselles...

Hi podem posar aquesta música, a les roselles que qui sap on paren... I aquesta fotografia d’uns camps castellans tardorals que vaig fotografiar des del tren a mitjans d’octubre de l’any passat. Vaig escriure el post el dia abans de Reis. 

5 comentaris:

  1. Oh, no cal que 'es vegin' les roselles, per ser-hi. Hi són si les evoquem, tot i que en una altra dimensió!
    Una cosa semblant acabo d'escriure al meu post. Sincronicitat...

    ResponElimina
  2. No que no hi són, però en el meu pensament, blat i roselles van sempre de la mà, no cal que hi siguin, si n'hi ha un l'altre ve sol...

    ResponElimina
  3. Roselles prop de Guissona...

    http://www.youtube.com/watch?v=d5MQOQcuj64&feature=related

    I una salutació (final) des del seu recent concert a Lleida:

    http://www.youtube.com/watch?v=UWgbllxR2qw

    ResponElimina
  4. Gràcies Teresa, Camil·la, Ignasi, per les roselles imaginades, cantades, dites...

    ResponElimina
  5. Las amapolas - como tantas otras cosas de la vida, como las mariposas nocturnas de Virginia Woolf - entran y salen de las habitaciones y de los paisajes, entran y salen de los post...

    ResponElimina